kristinaz.blogg.se

Janoskians!

Publicerad 2013-04-13 20:36:20 i Konserter!,

Hej!
Förra helgen så var jag i Gallerian med Alice och som jag kanske skrev för ett tag sedan så satt jag och Stephanie mitt emot Oscar Zia på tåget.. UTAN ATT SÄGA 1 ORD!
Vi ångrar det så mycket och jag tänkte att det var sista gången och jag skulle ta chansen nästa gång att prata med honom, och vad händer?
Jag går i Gallerian på Lördagen och Oscar Zia går förbi mig och jag saktar in och bara stirrar på honom när han går.
Jag är konstig, och efter så fick jag panik, usch!

Igår var jag i Forum med mamma och kollade på festskor, HITTADE INGA! :(.
Idag på lördagen så gick jag upp halv 4 på morgenen och gjorde ordning mig, packade och stack iväg till busshållplatsen för att träffa Elsa.
Vi kom fram till Globen vid halv sex där vi stannade och väntade tills någon timme efter som vi stack till donken och var där, eftersom vi och alla andra hade skrivit upp oss på en lista så var det inga problem om vem som var först.
Vi träffade Frida och några andra där!
Efter ett tag ställde vi oss i kön och vi var så inställda på att vi skulle få VIP biljetter, men ungefär 3 minuter efter de hade sålts så var dem utsålda, VA??
Are you fucking kidding me?
Först.. VEM HAR DET I FRYSHUSET?
Ta Globen eller Anexet, Like What?
Vi väntade från när de släpptes tre timmar extra till klockan 13.
Vi fick två vanliga biljetter, och vi är tacksamma att vi fick några nu, men då var vi ledsna att vi inte fick de där VIP biljetterna!
Hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela