kristinaz.blogg.se

Men tja!

Publicerad 2013-08-21 15:14:14 i Resor!,

Hej!
Sitter här utelåst IGEN!
Om jag skulle räkna hur många gånger jag har suttit här.. Haha.. Damn.
 
Men iallfall!
 
Ska skriva lite på min svenska uppsatts, ganska taggad att vara i skolan på ett sätt.. ETT SÄTT.
Annars nej. SOVMORGON <333 haha
 
Den här sommaren kommer jag ALLTID att komma ihåg vad jag tror, den har verkligen varit helt fantastisk och minnen för livet!
 
Behöver ett råd förresten.. Jag funderar på att antinge konfirmera mig nästa sommar utomlands (troligen i England)
Eller tycker ni jag ska konfiremera mig på något mysigt ställe som Vässarö eller någon annan stans?
 
Jag är rädd att om man gör det utomlands så kommer man inte lika nära personerna.. Men iallfall.. Någon som har konfirmerat sig utomlans?
Jag vill görna höra från er, och ni andra som har åkt på bra konfirmationer!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela