kristinaz.blogg.se

Rockbjörnen 2013!

Publicerad 2013-08-29 20:29:15 i Allmänt,

Hej!
Igår så var jag och Elsa på Rockbjörnen på Gröna Lund.
Det var en riktigt lyckad kväll :)
 
Vi stack härifrån vid 7 ungefär, vi hade kollat på PLL, och omg. Sista avsnittet jag var helt borta, förväntade mig verkligen inte vad som visades!
 
Vi kom runt kvart i 8 till grönan, några minuter innan de började ställde vi oss vid scenen.
Några artister som spelade var Miriam Bryant, John De Sohn, Anton Ewald, Oscar Zia och Zara Larsson!
 
Sjukt bra var alla live!
Mitt under konserten så ringer min kompis och säger: Om ni vill så får ni träffa John De Sohn nu (Björn). Det är en lång historia xD.
Men jag blev jätte glad och vi gick till henne där han stod så vi prata lite med honom osv!
 
Sen fick vi en impuls så vi köpte två biljetter och åkte Insane och Popexpressen innan vi åkte hem, det var en jätte lyckad dag!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela