kristinaz.blogg.se

Fail day!

Publicerad 2013-01-15 18:38:00 i Allmänt,

Hej!
Igår så var det en sån otursdag!
Jag vaknade för sent och sprang på 7 minuter till skolan.
Min första lektion var tyska så jag han sprang till klassrummet, kom i tid och tog fram min dator och när jag öppande lockade startades Baby-Justin Bieber
av någon andledning?!
Jag blev helt röd och bah: Sorry! 
Stängde av den fort och tog inte fram den tills några lektioner senare!
Då den inte funkade att starta!
 
Vi skulle ha skridskor senare nästa lektion och jag kan börja med att jag tappade skridskorna jag höll i påväg till skridsko rinken och precis då kommer Marianne men en jävla soptunna och kör på dem.
När jag tar upp dom kuttar jag mig av olyckshändelse lite.
När vi åkte skridskor snubblade Filippa på mig och jag ramlade på isen och slog i min armbåge.
 
På hemkunskapen så skulle vi diska och jag torkade, jag höll i tallriken, tappade den och den gick sönder på golvet.
Hela klassen bah: Oooooooooooooh!
Haha!
 
Det var lite av den tagen! .
Hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela