kristinaz.blogg.se

Nacka Forum is tha shit!

Publicerad 2013-01-27 21:09:00 i Allmänt,

Hej!
Igårkväll så kom Erika hem till mig och sov över.
Vi gjorde Smoothies och sedan stack vi till Björknäs Centrum!
Påvägen hem så hände det en välldigt läskig sak!
 
En bil körde förbi mig och Erika och tutade, vi trodde att det var någon vi kände först men när vi båda tittade bak så började den sakta ner.
Vi tänkte att den säkert väntade på någon och började gå vidare.
Men när Erika sedan tittade bak igen så höll bilen på att vända igen, jag trodde att hon skojade när hon sa det men sedan så såg jag den åka förbi oss med en ganska långsam fart och vi kunde se att det var två män.
 
Bilen stannade vid en busshållplatsen framför oss och höll på att försöka vänta igen.
Nu blev vi jävligt rädda och vi drog med varandra och började springa mot husområden, där vi gömde oss.
 
Vi såg sedan att bilen åkte tillbaka till Björknäs Centrum men vi stannade där lite till innan vi började gå igen.
 
Det var en grå bil som kan ha varit en Volvo.
Så pass upp om det är någon sådan bil som kör efter er eller liknande vid Björknäs eller vid närheten!
 
När vi kom hem så såg vi på Crazy Stupid Love med skådespelaren Ryan Gosling!

Snyggaste mannen, åh!
 
Sedan idag så stack jag till Nacka Forum med Filippa! :).
 
Hejdå!
Tumblr_md15am74na1rhgfxyo1_500_large
 
Tumblr_mguw0fgkhl1r6zyb4o1_500_largeTumblr_mbt74jyf0v1ria7sco1_500_large
Tumblr_mginvns7bi1r5rvg9o1_500_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela