kristinaz.blogg.se

One Piece!

Publicerad 2013-01-27 21:43:00 i Vill ha och insperation!,

Hej!

Jag vet att One Piece var väldigt inne förra året osv, osv.
Men åh vill verkligen ha en NU!
 
Vet inte varför men fick något ryck.. Haha!
 
Vill åka skidor, mysa framför TV:en osv med en, vad mysigt!

Den här modellen skulle vara snyggaste då, så fin!
 
 
Nu kanske vissa av er bah: Men det finns ju One Direction One Pieces, du är ju en Directioner varför inte köpa en sådan?!
Men assåååå..
Jag älskar dom så himla mycket så att det är obeskrivligt men det behöver väll inte betyda att jag tycker att det är snygga kläder?
Haha, alltså ni kanske förstår vad jag menar..! :).
Hejdå!
 

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2013-01-29 12:15:59

Jag älskar One Direction - OnePiecerna och jag funderar faktiskt på att köpa en sån ;)
Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela