kristinaz.blogg.se

Sanningar!

Publicerad 2013-03-07 21:50:00 i Lista!,

Hej!
  • Jag älskar Gossip Girl
  • Jag har en longboard och det är det bästa som finns på sommaren
  • Obey in my heart, haha
  • Sån där Directioner
  • Konserter är bästa kicken
  • Älskar hårband
  • Har mycket blandad musiksmak
  • Stora hoodies är mitt favoritplagg
  • Jag har något beroende för pyjamas byxor, älskar dem!
  • Tycker de flesta Hollister plaggen är uttjatade men vissa är fina, speciellt de som det inte står Hollister över hela plagget
  • Tycker om att vara med kill kompisar och vissa får fel uppfattning av det, vilket jag tycker är konstigt!
  • Jag går på en viss diet!
  • Jag vill flytta till London när jag blir äldre!
Kram!
Tumblr_mjb5dnbenh1s70zd2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela