kristinaz.blogg.se

Frågor!

Publicerad 2013-09-22 19:39:00 i Allmänt,

Hej!
Hade blogg humör, så varför inte?

1. Fullständigt namn- Kristina
2. Ålder? -
 14
3. Vart bor du?
 Stockholm
4. Bor tillsammans med?
 Familjen
5. Färg på ditt hus? Brunt & vitt
6. Hus eller lägenhet? - Villa
7. När är du född?
 3 Februari
8. Klass? -
 9:an bror
9. Vilket år tar du studenten? - 2016 eller 2017 öhh
10. Något jobb? - Gymnastiktränare
11. När gick du upp i morse? – 11
12. När ska du sova? - Jadu
13. Duschat idag? Ska duscha ikväll
14. Kramat någon idag?- Ja

15. Pussat någon idag? -
 Nej.
16. Vad har du ätit idag? - Det vanliga
17. Dagens smink? - Inget
18. Har du pojk-/flickvän? -
 Nej
19. Vem pratade du med i telefon senast? - Emma
20. Vem fick du senast sms ifrån? - Irina
21. Film? - Harry Potter hahaha sköön film de

22. Låt? -
 You Make Me - Avicii
23. Mat? - Taco  

Senaste:

24. Gången du var i Göteborg? - När jag bilade, haha vad random fråga
25. Gången du var i Stockholm? - 8 år sen <3 nejmen nu
26. Gången du var full? - den skippar vi va
27. Gången du var hög? Lika hög som ett hus

28. Gången du var kåt? 
Vad e de

antingen eller:

29. Svart eller vitt? - Svart
30. Hund eller katt? - Hund
31. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
32. Tv spel eller datorspel? – Tv spel
33. Singel eller upptagen?  Singel and ready to mingle! Nej, vad desperat.. Men jag e singel yes.
34. Big Brother eller Paradise hotel? - Ser inte på något av de
35. Blont eller svart hår? - På mig eller någon annan?
36. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
37. Choklad eller lakrits? – Choklad
38. Göteborg eller Stockholm? – Stockholm haha men jag har en viss intern kärlek för götet :')
49. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
40. Coca cola eller fanta? - Fanta
41. Pizza eller kebab? - Im so majnstream so ajm gonna saj pizza 4 life <333
42. Randigt eller prickigt? - Randigt azz
43. Älska eller älskas? - Båda
44. Leva eller dö? - Leva

antal:

45. Personer du älskar? - Jag älskar alla <3333
46. Personer du hatar? - Jag älskar ju alla, daaah?
47. Gånger du varit full? - Det vet jag icke

48. Konserter du varit på/ska på detta året? Kanske 9 ska på några fler.


vem:

49. Vill du kyssa nu? - Kalles kaviar killen <3
50. Ska du träffa imorgon? - My class
51. Sjöng du senast för? - Mig själv cuz im a loner
52. Hade du senast en msn-konversation med?
 Msn? HAHAHAHA!
53. Spelade du tvspel med senast? -
 Mina broes såklart
54. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hahaha, den va grov den 
55. Förtjänar att dö? - Men gud nu går det lite långt här va?
56. Vill du sova jämsides med i natt? - min kudde. för. den. är. fett mys.
vad:
57. Gör dig glad? -
 Mina vänner  
58. Ångrar du i ditt liv? -
 Många!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela