kristinaz.blogg.se

Konfirmation

Publicerad 2014-08-20 22:58:00 i Allmänt,

Hej!
Har sån sjuk ångest, vill så gärna konfirmera mig men som alltid, suger med anmällningar, tar inte tag i saker helt alltid och lalala såå.. finns typ inga läger kvar 2014, försökte hitta vinter läger men typ inte de heller. avgår.
 
Så om jag ska konfa mig kommer jag gå med 00, alltså. öh.
Med tankten på att ja går med 98, är endast med 98, 97, 96, 95, 94 osv är det här sjukt konstigt för mig.
Det är bara 1 år emellan mig och 00 (hah) men känns... som så mycket mer.
Ska börja 2:an när dem ska börja 9:an (vad i helvete)
 
Så har ångest och panik och allt samtidigt, yaaaas :-)))
 
Dessutom vet jag inte vilket läger?!
 
Lundsberg/ Isle Of Wight STS i England / kaaaanske kaaanske lidingö någonting vinter läger m skoter, skidor, skridskor och snowboard men såfall om jag går med 99 annars inte, så ah. Ångest. Panik.
 
(Rolig grej är att ls kostar mer än att konfa i England (?) )
 
HELP. ME!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela