kristinaz.blogg.se

Party

Publicerad 2014-08-24 13:13:02 i Allmänt,

Hola!
Denna helg har gått jävla fort men tänkte berätta lite vad jag gjort nu såå aaah
Fredag: Slutade halv fem, klockan runt 21 så stack och Elsa till Ropsten där Anton och några hämtade oss & sedan far vi iväg till Oscars landställe i Nordtälje där vi festade
 
Lördag: Sov över i Nordtälje så dagen efter så fixade vi och åt på pizzeria och på eftermiddagen åkte vi hem, sedan klockan 21 ish igen så åkte vi till Ropsten där de hämtade upp oss haha, och sen åket vi hem till Anton i Lidingö med lidingö boysen och hade det trevligt, sen åkte vi hem runt klockan 4, deckade hos Elsa i några timmar sen gick jag hem till mig några timmar senare på söndagen.
 
Söndag: Det är idag och nu ska jag pluggaaa, alltså det är sick vad vi redan har fått för läxor, alltså vissa gymnasium har inte ens börjat plugga, och vi har redan 2 uppsatter och en matte läxa, varav jag ska ha en uppsatts klar tills imorgon som jag fick i fredags och har inte börjat än så ah, nu äre plugg söndag, hoppas ni har det bra och att ni som börjat gymnasiet är nöjda, puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela