kristinaz.blogg.se

Harry Potter

Publicerad 2014-03-20 17:24:32 i Allmänt,

Hej!
Jag började tänka för ett tag sedan på mycket och kom då på Harry Potter.
Min barndom, min första film jag någonsin såg var Harry Potter och de vises sten, hur jag brukade smyga in till vardagsrummet och se på den fast mamma tyckte den var för otäck för ett sånt litet barn.
Jag vet inte varför jag skriver det här men måste typ få ut det.
För nivet hur det känns växa ifrån nånonting.
Det känns helt overkligt, det var 10 år av mitt liv.
Sen tog det slut.
Allt var slut.
Men Harry Potter kommer alltid finnas i mitt hjärta, det har alltid kännt som hemma och det har alltid fått mig att känna mig glad och tröstad.
De har verkligen betytt så mycket för mig och att se karaktörerna från 8 år till 20 år är.. Obeskrivligt.
Jag saknar det och jag älskar att jag har varit med i den här resan!
1997- \infty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela